Bestilling af varer
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse efter at have sendt min ordre igennem.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, efter din ordre er sendt igennem, råder vi dig til at tjekke dit spamfilter, også kaldet ”Uønsket mail”. Hvis du ikke finder ordrebekræftelsen der, så kontakt vores kundeservice på info@noa.dk eller 6611 1700, så tjekker vi om din ordre er gået rigtig igennem til os.
Jeg ønsker at annullere min ordre.
Ønsker du at annullere din ordre, skal du ringe til os på telefon +45 6611 1700.
Hvilke lande kan købe på noa.dk?
Alle lande inden for EU kan handle på noa.dk.
Kan jeg købe jeres produkter i fysiske butikker?
Ja det kan du. For nærmere info om hvilke fysiske butikker der forhandler vores varer, henviser vi til vores Shopfinder. Tryk på "Find forhandler" på forsiden af noa.dk
Jeg vil gerne bestille jeres trykte kataloger til brug i butikken.
Du finder alt vores POS materiale til bestilling her. Levering af øvrigt POS materiale aftales med din sælger/agent eller kundeservice.
Kan jeg vælge, om jeg ønsker at se vejl. ud- og indkøbspriser her på sitet?
Ja. Ud for vareoversigten kan du sætte flueben ved, at du kun vil se vejledende udsalgspriser. Ellers vises begge.
Kan jeg få en vare sendt direkte til min kunde?
Du kan godt få sendt en vare direkte til din kunde. Du skal blot ændre leveringsmetode til "Levering direkte til din kunde (PostNord)" og indtaste kundens oplysninger - også et mobilnummer. Ved forsendelse til privatkunde, vil du blive pålagt et ekstra fragtgebyr pr. DKK 30.
Hvordan vælger jeg ringstørrelse på guldringe?
Notér den/de ønskede ringstørrelse(r) i kommentarfeltet under "Betaling og levering"
Er priserne inkl. moms/afgifter i diverse lande?
Prisen på varen er ekskl. moms/afgifter. I indkøbskurven finder du det samlede beløb for din ordre inkl. moms.
Kan jeg se om en vare er på lager?
På hver enkelt vare vises en farvet prik, som angiver, hvorvidt varen er på lager. Er prikken grøn er varen på lager, er prikken gul er der få på lager, og er prikken rød er varen desværre ikke på lager. Hvis varen ikke er på lager fremgår forventet dato for, hvornår varen igen er på lager.
Hvis en vare ikke er på lager, hvordan ved jeg så, hvornår den kommer hjem?
Hvis en vare ikke er på lager, fremgår der på varen en forventet leveringsdato.
Kan jeg se hvad jeg har i restordre?
Gå ind på din kundeportal og klik på "restordre". Hvert enkelt produkt i restordre og dets forventede leveringsdato fremgår.